eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKB zdziwienieRe: KB zdziwienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: Tata <k...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB zdziwienie
    Date: Mon, 28 Sep 2009 21:44:52 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 19
    Message-ID: <h9r3o9$d7m$1@news.dialog.net.pl>
    References: <h9qhs5$2c5$1@news.dialog.net.pl> <h9qir2$it$1@news.onet.pl>
    <h9qo6c$8kn$1@news.interia.pl> <h9r0md$b5n$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-100-194.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1254167113 13558 87.105.100.194 (28 Sep 2009 19:45:13
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Sep 2009 19:45:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <h9r0md$b5n$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:503422
    [ ukryj nagłówki ]

    Taki dokument klient mógł za darmo wydrukować z netu.

    Czytaj ze zrozumieniem "Potrzebowałem pilnie wydruk wykonanego przelewu
    w zleceniu stałym, tak od ręki...".

    >Bankowi widać nie zależy na klientach tego typu.

    A konkretnie, bez wypisywania impertynenckich farmazonów?

    >Takie prowizje zmniejszają kolejki w oddziałach i poprawiaja komfort
    obsługi pozostałych klientów.

    Tak? Specjalnością tego banku jest zmniejszanie ilości pracowników, co z
    pewnością przekłada się na "komfort obsługi pozostałych klientów". Kim
    są ci "pozostali klienci"? Bardzo oryginalny sposób myślenia, tak sprzed
    40 lat.

    Bez poważania
    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1