  • Data: 2002-05-27 15:04:31
    Temat: Re: KIEDY q..wa WRESZCIE banki obniżą % kredytów?!?
    Od: "Silvio" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorki za wyrażenie, ale już mnie.... bierze!!! RPP obniżyła już stopy o
    ok. 10
    > %, a kredyty staniały średnio 2%!!!!
    > TO JEST KURDE ZŁODZIEJSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!

    Moze wygodnictwo?
    Moim zdaniem nowoczesny bank dziala wedlug zasady: niewielka marza
    depozytowo-kredytowa oraz wyskokie prowizje i oplaty.
    A u nas jest odwrotnie.
    Moj bank Citibank mnie zaszokowal. Depozyt na 36 miesiecy 8,75% a kredyt na
    36 miesiecy 27,95%.
    Ja wiem ze banki musza stworzyc rezerwy, podatki oplacic itd. ale 19 pkt.
    proc. marży to jest chyba przegiecie paly.

    Uwazam, ze inteligentne byloby (na przykladzie CIti), ze klient dostaje juz
    te 9% za depozyt, a bank kroi o polowe wiecej niz on zarabia. Czyli kredyt
    powinien wynosic 13,5%.

    Ale rzeczywiscie, po co banki maja pozyczac ludziom kase, skoro sa
    obligacje/
    pozdrawiam
    Silvio