  • Data: 2009-04-30 19:14:45
    Temat: Re: KK Alior i zmiana PINu
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 30, 3:15 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Tak, blokady są defaultowo na zero ustawione.

    > Ty chyba z mBanku przyszedłeś ;-) Bo tak to tylko w BRE.

    A do kompletu spróbowałem sprawdzić dziś blokady na mobilnej wersji
    strony. Bardzo ciekawe:

    Limit wykorzystany: -xxxx złotych
    Limit dostępny: xxxx złotych

    Tego strzała nikt im nie zgłosił chyba jeszcze. Ale poza tym karta
    działa - choć po kilku latach używania kart na podpis, muszę się
    przyzwyczaić do podawania PIN-u.

    mucher