  • Data: 2009-04-30 19:44:55
    Temat: Re: KK Alior i zmiana PINu
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 12:14:45 -0700, mucher napisał(a):

    > A do kompletu spróbowałem sprawdzić dziś blokady na mobilnej wersji
    > strony. Bardzo ciekawe:
    >
    > Limit wykorzystany: -xxxx złotych
    > Limit dostępny: xxxx złotych

    E tam, ja mam w jednym miejscu "limit 5000", a w innym "limit 10000".
    System jeszcze nie cały zauważył, że limit był podwyższany.
    Dodam, że tam gdzie jest go 5000 zł, pozostały limit mam bodajże ujemny.

    Grunt, że ani za kartę dodatkową, ani za przelewy -- mimo aneksu do umowy
    -- kasy nie biorą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]