  • Data: 2008-12-04 20:48:50
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytam te "nowości" i chyba nawet mi się śmiać nie chce....Jak to miało
    być? "wyższa kultura bankowości" czy coś w tym guście?

    Kojarzy mi się z Lukasem, który reklamował się, że
    "tak powinno być w każdym banku" i pobierał 5 zł za spłatę raty w
    placówce banku! ;-(

    Najpierw afera o to czy 0 czy 1% a teraz się okazuje, że opcja jest
    całkowicie nieaktywna.

    Olgierd, napisz o tym na GL zobaczymy jak to skomentują ci, którzy z
    taką zaciekłością bronią tego banku. Czy to znowu będzie "choroba wieku
    dziecięcego"? Przy takiej liczbie "chorób" dziecko powinno już dawno
    wyciągnąć kopyta ;-(

    Zaczynam tracić wiarę, że będzie lepiej...a jeszcze z konta nie mogę
    korzystać. Ten bank rodzi się w takich bólach, że szkoda gadać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS