  • Data: 2008-12-04 21:02:39
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 04 Dec 2008 21:58:44 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ten bank się bowiem samounicestwia na naszych oczach. A finalnie odbije
    > się to na wynagrodzeniach albo i w ogóle zatrudnieniu niczemu nie
    > winnych pracowników!.

    Najgorsze jest to, że wydają jakieś pierdyliardy złotych na reklamę w tv
    i gdziebądź jeszcze, a później jedna gorsza chwilka dyrektora w wieku
    przedpoborowym i wszystko leży w gruzach.
    Nie wiem czy oni tam balują cały czas, czy skacowani chodzą czy co
    (kierownictwo, rzecz jasna). W oddziałach imho bardzo sympatyczni ludzie
    są, o wiele bardziej niż w Polbanku czy BZWBK.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl