  • Data: 2008-12-04 20:58:44
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gh9fno$24ha$1@opal.icpnet.pl...

    > Zaczynam tracić wiarę, że będzie lepiej...a jeszcze z konta nie mogę
    > korzystać. Ten bank rodzi się w takich bólach, że szkoda gadać...

    A ja powtórzę to co pisałem około 10 dni temu.

    Współczuję pracownikom tej instytucji. I nie ma to być w najmniejszym
    stopniu złośliwe.

    Ten bank się bowiem samounicestwia na naszych oczach. A finalnie odbije się
    to na wynagrodzeniach albo i w ogóle zatrudnieniu niczemu nie winnych
    pracowników!.

    marekz