  • Data: 2009-08-20 21:23:30
    Temat: Re: KK Alior - p?atno?? online - znowu nie dzia?a
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    Michal wrote:

    > Jak z tej listy _łatwo_ określić, ile w danym miesiącu (cyklu
    > rozliczeniowym) wydałem pieniędzy kartą?

    ~ ( "obecne saldo zadluzenia" - "saldo zadluzenia na ostanim wyciagu" )
    jesli nie szalejemy, to przewaznie wystarczy wziasc 2 najstarsze cyfry
    z sald i z takim rachunkiem dziecko z podstawowki sobie powinno w mig
    poradzic, ale fakt, brak takiego wyniczku w tej tabeli to moze byc
    dla niektorych bariera ;)