  • Data: 2008-08-21 15:11:51
    Temat: Re: KK BZWBK Multikino zamiana na inna KK BZWBK
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    > tak, allekartę można otrzymać tylko wypełniając wniosek w necie...
    > chciałem na nią zamienić kk orange, ale zamiana była niemozliwa (dotarlem z
    > tym problemem aż do rzecznika klienta bzwbk) więc musiałem wypowiedzieć
    > orange i ubiegać się o allekarte, ale warto bylo

    to pewnie przy jej ubieganiu nie obędzie się bez dostarczania znowu
    dokumentów o zatrudnieniu i wielkości pensji ;-((
    domyślam się, że myk z okazaniem 3 ostatnich wyciągów z KK (notabene z
    ich KK) nie przejdzie

    > allekarta ma b.fajny program lojalnosciowy (PayBack) ;-)
    chyba najlepszy z ogólnie dostępnych wśród kart - tak mi się w każdym
    razie wydaje

    > a dzwonic lub isc do oddzialu i tam wylewac swoje zale na pracownikow nie ma
    > sensu - nic nie pomoga, tylko czas stracisz

    hehe, no krzyczeć na nich nie mam zamiaru ;-))) myślałem, że nie chcąc
    tracić klienta zrobią wszystko aby go nie tracić

    A może ktoś wie, do którego banku bez problemu można przenieść KK na
    podstawie 3 ostatnich wyciągów z KK

    --
    pozdrawiam
    Marcin