  • Data: 2010-04-08 16:35:42
    Temat: Re: KK Citi, limity.
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Kwi, 09:22, "sensei" <n...@n...pl> wrote:

    > Ostatnio robiąc transakcję zdalną kartą paniusia chciała uzyskać ode mnie
    > kod CVV2 to ją wysłałem na drzewo. Nie życzę sobie podawania danych
    > wrażliwych komuś przez telefon a do takich należy CVV2 i PIN. Niech sobie
    > zainstalują taki terminal żeby przez telefon wystarczył im numer karty i
    > data ważności.

    No zobacz...

    Płatności w Call Centre
    Podmiotom które umożliwiają swoim Klientom zakup towarów lub usług
    przez telefon oferujemy możliwość przyjmowania płatności kartami
    telefonicznie.

    eCard S.A. dostarcza oprogramowanie umożliwiające konsultantowi w Call
    Centre przyjęcie płatności kartą płatniczą. Wszystkie dane dotyczące
    transakcji podawane są konsultantowi za wyjątkiem informacji o karcie
    (numer karty, data ważności, numer CVV2/CVC2), które podawane są przez
    Klienta po przełączeniu go do systemu IVR.

    http://www.ecard.pl/platnosci-w-call-centre.htm

    MK