eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi - nowe logowanie › Re: KK Citi - nowe logowanie
  • Data: 2008-01-23 23:12:21
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Eneuel Leszek wrote:
    [...]
    >> Z tego powodu w pewne miejsca dzwonie telefonicznie -- gdy juz odbiora
    >> telefon, to sprawe zalatwiaja szybciej niz gdybym stal w kolejce...
    >
    > I to smutna rzeczywistość -- dzwoniący ma pierwszeństwo przed tym, który
    > włożył nieco ;) większy wkład w rozwiązanie swego problemu i pofatygował
    > się z osobistą wizytą...
    >
    > Czy to kompleks związany z dawnymi czasami, gdy na zapadłej
    > prowincji dzwoniący telefon zwiastował KONTROLĘ z Warszawy ;)
    > lub innej centrali? :)
    >
    > Chyba tak.

    Chyba nie. Raczej to przyzwyczajenie że rozmowy telefoniczne kosztują. Teraz
    koszt jest porównywalny lub mniejszy z "kosztem czasu" tego który stoi i
    czeka, ale jeszcze całkiem niedawno telefony, zwłaszcza zamiejscowe,
    kosztowały całkiem sporo.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1