eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi - nowe logowanie › Re: KK Citi - nowe logowanie
  • Data: 2008-01-23 15:27:31
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "ygreko" 47951f60$0$32195$f...@m...aster.pl

    > Zgoda, zawsze moze byc lepiej.
    > Niektore uslugi w Polsce generalnie sa na nieco nizszym poziomie niz w
    > bogatszych czesciach swiata, gdzie swiadomosc klientow i oplaty przez nich
    > wnoszone sa wyzsze, przez co bank moze podregulowac poziom obslugi.

    No waśnie -- świadomość. A tutaj klient zapomina o tym, żę ma prawo do
    korzystania z usług banku. :) Zapomina o tym, że bank ma świadczyć usługi
    (a to słowo koresponduje ;) ze słowami takimi jak służenie czy służba lub
    służący) a nie rozporządzać klientem. ;)

    > > -- Proszę już kończyć, bo klienci czekają.
    > > -- A ja to kto?! Przybłęda?!

    > Z tego powodu w pewne miejsca dzwonie telefonicznie -- gdy juz odbiora
    > telefon, to sprawe zalatwiaja szybciej niz gdybym stal w kolejce...

    I to smutna rzeczywistość -- dzwoniący ma pierwszeństwo przed tym, który
    włożył nieco ;) większy wkład w rozwiązanie swego problemu i pofatygował
    się z osobistą wizytą...

    Czy to kompleks związany z dawnymi czasami, gdy na zapadłej
    prowincji dzwoniący telefon zwiastował KONTROLĘ z Warszawy ;)
    lub innej centrali? :)

    Chyba tak.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1