eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi - nowe logowanie › Re: KK Citi - nowe logowanie
  • Data: 2008-01-24 09:07:29
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "mvoicem" fn8hkk$r7h$...@i...gazeta.pl

    > Chyba nie. Raczej to przyzwyczajenie że rozmowy telefoniczne kosztują.

    Póki nie podnosimy słuchawki dzwoniącego telefonu -- nie kosztują. :)
    Można też odebrać telefon, wysłuchać dzwoniącego i ustawić go w kolejkę,
    po czym rozmowę przerwać, aby wrócić do niej wówczas, gdy nadejdzie
    stosowny czas...

    > Teraz koszt jest porównywalny lub mniejszy z "kosztem czasu" tego który
    > stoi i czeka, ale jeszcze całkiem niedawno telefony, zwłaszcza zamiejscowe,
    > kosztowały całkiem sporo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1