eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citibank - niekompetencja goni niekompetencjęRe: KK Citibank - niekompetencja goni niekompetencję
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citibank - niekompetencja goni niekompetencję
    Date: 25 Oct 2006 23:19:30 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 26
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <ehm4me$1th$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1161811170 10593 213.180.130.18 (25 Oct 2006 21:19:30
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Oct 2006 21:19:30 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.24.148.110, 192.168.243.172
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; en) Opera 8.54
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:399365
    [ ukryj nagłówki ]

    Moi Drodzy Forumowicze,

    Ano wszedzie moga sie zdarzyc niekompetentni pracownicy. Ja sam mam karte w
    Citku i rowniez jestem BARDZO zadowolony. Jest to karta, ktorej spokojnie uzywam
    w internecie i nie trzese portkami, ze ktos mi cos ukradnie na tej karcie.
    Dostep 24h do info i do skladania roznych zapotrzebowan, karta rozpoznawlana na
    calym swiecie. Mam tez produkty w innych bankach - np mieszkaniowy w Millenium.
    Takie pieklo tam przezylem zalatwiajac jedna prosta sprawe przez 2 i pol
    miesiaca gdzie pracownicy TEGO SAMEGO oddzialu mieli odmienne koncepcje co do
    sposobu zalatwienia sprawy a na infolinii jeszcze inaczej, a tak w ogole to za
    kazdym razem musialem biegac do oddzialu jezeli chcialem cokolwiek zalatwic. Ja
    nie mam na to czasu i potrzebuje wszystko przez telefon. Jak w Citku czy mbanku
    gdzie tez mam konto. W PKO BP jak zamykalem konto, to najpierw musialem odstac w
    kolejce 45 minut a potem pani bez zadnego zalu wykonala moje polecenie. Zero
    walki o klienta.

    Reasumujac, trzeba walczyc o swoje jako klient, wymagac duzo, ale szukac
    prawdziwej jakosci. A czlowieka/doradce ktory naobiecywal dopasc po nazwisku
    przez przelozonego i sie swoje wywalczy. W Millenium juz tak mnie znali, ze po
    jakims czasie zaczeli przyjezdzac do domu z papierami... :D

    Pozdrawiam,
    Karciarz

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1