eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Deutsche Bank - opinie › Re: KK Deutsche Bank - opinie
  • Data: 2010-02-16 10:50:22
    Temat: Re: KK Deutsche Bank - opinie
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16 Lut, 10:22, "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
    wrote:
    > Witam,
    >
    > W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że
    > można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w
    > określonych branżach.
    >
    > Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji?
    > Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB?
    > Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK?
    > Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki?
    >
    > I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma
    > ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym
    > prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na
    > grupie :))) ?
    >
    > Pozdrawiam
    > scholastyk
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    Kartę używałem przez rok. Miałem Golda.
    Założyłem ją jak tylko się pojawiły na rynku.
    Samo użytkowanie karty było ok.
    Problem pierwszy pojawił się z podglądem do salda.
    W systemie nie generowała się data i kwota spłaty.
    Na moją reklamację pierwszą, odpwiedziano mi, że mogę saldo oglądać w
    systemie transakcyjnym.
    Na powtórną reklamację, że treść reklamacji nie jest adekwatna do
    treści reklamacji, odpowiedziano mi, że mogę zamówić wyciągi dodatkowe
    za 5 zł
    Na moją prośbę o odpowiedź osoby po studiach, bo w Krakowie takich nie
    brakuje, dopiero mnie przeprosili na błędy w systemie transakcyjnym.
    Naprawa trwała od tego momentu ponad miesiąc, w sumie 4 pełne
    miesiące.
    Przetestowałem u nich serwis concierge i pakiet assistance. Porażka w
    stosunku do innych firm. Przez 6 godzin ustalali serwisanta.
    Usługi dodane - nieciekawie. Może się polepszyło.
    Reklamacje - sztampowe odpowiedzi z szablonu, nie czytają co klient
    pisze w reklamacjach.
    Użytkowanie karty tj. płacenie. Tak samo jak w innych bankach. Blokady
    się pojawiały, ale tylko co do kwoty. Obecnie jak jest nie powiem, bo
    kartę oddałem w październiku tego roku.
    Od czasu do czasu mają akcje promocyjne, rabaty, posiadacze karty mogą
    kupić luksusowe towary po atrakcyjnych cenach.
    Prezent powitalny - porządne pióro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1