eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Deutsche Bank - opinie › Re: KK Deutsche Bank - opinie
  • Data: 2010-02-16 23:26:33
    Temat: Re: KK Deutsche Bank - opinie
    Od: Don Pedro <D...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16-02-10 10:22, scholastyk wrote:
    > Witam,
    >
    > W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że
    > można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w
    > określonych branżach.
    >
    > Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji?
    > Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB?
    > Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK?
    > Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki?
    >
    > I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma
    > ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym
    > prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na
    > grupie :))) ?
    >
    >
    > Pozdrawiam
    > scholastyk
    >
    Ja ma srebrną KK od DB. Podsumowując - dno, nie polecam... Już szukam
    czegoś innego, a mam tę kartę zaledwie z 5 miesięcy...
    1. Obciążają opłatami za ubsługę/ubezpieczenia, której się nie
    zamawiało. Uwaga na regulamin - tam jest napisane, że 'bank
    udostępnia...' - w ich mniemaniu oznacza to, że bank automatycznie, bez
    jakiegokolwiek sygnału z mojej strony włącza ubezpieczenia. W sumie
    radośnie włączyli mi trzy takie. Na wniosku nie ma możliwości
    zawetowania tych wszystkich ubezpieczeń... Jedno, które jest na wniosku
    możliwe do odmowy miałem zaznaczone, że nie chcę a i tak włączyli,
    pawiany... Trzeba więc zadzwonić na linię i zablokować wszystko czego
    się nie chce - nie liczyć, że jak się ie wyrażało zgody na jakieś
    dodatki to nie będzie się nimi obciążonym...
    2. Reklamacje - nie odpowiadają w ogóle na reklamacje wpisywane w
    internetowy system transakcyjny... Zero reakcji po prostu. Dopiero jak
    napisałem, że w wypadku braku odpowiedzi kieruję skargę do KNF... A to
    wykonałem chyba po dwóch miesiącach czekania.... Miesiąc zajęło im
    zareagowanie na reklamację złożoną telefonicznie, jako dodatek do wpisu
    w systemie internetowym...
    3. Transakcje widoczne na rachunku karty po kilku dniach. Na moje oko
    zdecydowanie dłużej niż w jakiejkolwiek karcie, którą użytkowałem.

    --

    Wariat ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1