    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Eurobank - załatwianie..
    Date: Thu, 14 May 2009 01:30:00 -0700 (PDT)

    On 13 Maj, 23:20, Ra <a...@a...com> wrote:
    > kranu pisze:> Witam,

    > w citi to chyba zewnętrza firma zajmują się sprzedażą kart i są dość
    > zdesperowanii
    > a w eurobanku już ze 3 miesiące rozpatrują mi reklamację o 4zł za
    > prowadzenie konta

    Widzę, że nie tylko mnie Eurobank podpadł za rozpatrywanie
    reklamacji.
    W tym banku złożyłem dwie reklamacje. Pierwsza dotyczyła dołączonego
    pakietu ubezpieczeń do kart kredytowych. Tak się złożyło, że musiałem
    skorzystać z ubezpieczenia. Allianz odmówił mi wypłaty odszkodowania,
    ponieważ nie był w stanie stwierdzić, czy jestem uprawniony do
    ubezpieczenia czy nie. A to oznacza, że coś było nie halo na linii
    bank - ubezpieczyciel. Złożylem reklamację, na wady w OWU
    ubezpieczenia, na wadliwą komunikację między obiema instytucjami przy
    weryfikowaniu osoby uprawnionej do ubezpieczenia i wyjaśnienie
    sytuacji dlaczego Allianz odmówił mi wypłaty odszkodowania (Allianz
    wyraźnie podał powód odmowy - bank nie potwierdził prawa do
    ubezpieczenia). W odpowiedzi bank mnie poinformował, że nie
    pośredniczy między klientem a ubezpieczycielem. Złożyłem reklamację,
    że uzyskana odpowiedź jest nie na temat. Do tej pory nie mam
    odpowiedzi, a na pierwszą czekałem od grudnia do kwietnia.

    Druga reklamacja dotyczyła błędnego naliczenia opłaty za nieterminową
    spłatę i naliczenie odsetek. Coś im się pomerdało w systemie w
    kwietniu.

    Generalnie mam zamiar zrezygnować z tej karty i wszelakiej współpracy
    w tą instytucją. Podpadli mi swoim postępowaniem reklamacyjnym.