eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Eurobanku już nie Premium Club › Re: KK Eurobanku juz nie Premium Club
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Eurobanku juz nie Premium Club
    Date: Mon, 1 Mar 2010 12:33:42 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 18
    Message-ID: <hmg8gr$dbr$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <7...@g...googlegroups.com>
    <hmetoq$dli$1@mx1.internetia.pl>
    <d...@f...googlegroups.com>
    <1...@e...googlegroups.com>
    <hmg74d$beu$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4...@3...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1267443036 13691 87.239.217.30 (1 Mar 2010 11:30:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 11:30:36 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4...@3...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetId: 658D0A27A8F2333630C8
    X-EsetScannerBuild: 6670
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:520188
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4f9b6504-aa8f-46f4-b5cb-4fc7b0316081@33
    g2000yqj.googlegroups.com...

    > I to przemawia za obecnością konkurentów w jednym programie?
    > Przecież na kilka tygodni przed promocją tworzone są plany
    > marketingowe, promocje, ustalane są ekstra punkty i takie akcje są
    > znane partnerom. Czy to wskazane, żeby BP wiedziało, że za miesiąc
    > Statoil zamierza dodawać extra punkty za zakup 20 litrów paliwa? I
    > odwrotnie.
    > Może dla klienta to korzystne, ale niekoniecznie dla firm.

    Nie przemawia. Raczej myślę, że może wystąpić tymczasowy efekt pozbywania
    się programów lojalnościowych, no a żeby cokolwiek było, to wszystkie spady
    idą do tego Payback i nikt się tym specjalnie dalej nie przejmuje.

    Czy szczegóły takich akcje są znane innym partnerom programu istotnie
    wcześniej, nie jest dla mnie oczywiste.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1