  • Data: 2005-09-23 19:54:27
    Temat: Re: KK Raiffeisen - jakieś minusy?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco" napisał

    > Poza tym, karta jak karta. Gdybym nie potrzebował Mastera z
    > rozpoznawalną marką, to znalazłbym tańszą w eksploatacji (bonusy)
    visę.
    > W ogólnym rozrachunku visa w citibanku mniej mnie kosztuje, mimo że
    > ubezpieczenie mastera tańsze

    Dzięki za odpowiedź.
    No własnie moi pracownicy dostali za cały rok opłatę za tu
    "ubezpieczenie" :)
    Nie aktywowali kart a teraz i tak zapłacą - chrzanić takie KK. Upewniłem
    się, że ubezpieczenie KK Raiffeisen National Geografic jest darmowe.

    W ogóle wygląda, że obsługa karty jest darmowa (jak w mojej obecnej
    srebrnej w BP-H). O co chodzi z tymi bonusami?
    Z resztą Vise tez dostanę z R - podzielili mi limit na 2 i jednej będę
    używał w kraju, a drugiej zagranicą (z ubezpieczeniem).

    Leszek