  • Data: 2014-03-13 21:06:39
    Temat: Re: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Od: barmanq <b...@H...Oop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-13 18:52, RobertS pisze:

    [...]
    > do kiedy można korzystać z obecnych kart, aby nie została naliczona ww.
    > opłata?
    >
    > 4 transakcje to zrobić mogę
    >
    > ps
    > ciekawe czy będzie możliwe zwolnienie z opłaty nawet bez wykonania ww.
    > transakcji?

    Domyślam się, że to zależy od tego jak wypada rok rozliczeniowy. Ja mam
    jakoś na jesień, więc już będę podlegał pod 12k zł obrotu za ostatni
    rok. I do tego czasu (jeśli mnie nie zwolnią z opłaty jak np. w Citi) to
    rezygnuję z KK i konta. 4 transakcje miesięcznie to nie problem. Nie
    lubię "wykręcać obrotu", nie dbam o to, nie chce mi się. Mogę mieć limit
    transakcji, np. te 72 transakcje/rocznie (zaraz tego nie będzie).

    Pozdrawiam,
    Barmanq