eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK citi i obsluga online - subiektywna ocena › Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
  • Data: 2007-06-03 12:05:04
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: "xviper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:536e5$4662845c$540ade2a$31479@news.chello.pl...
    > "xviper" <v...@o...pl> wrote in message
    > news:f3tu1f$7pa$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> tragedia - zeby zobaczyc (sic!) wyciag w sieci musze zrezygnowac z
    >> papierowego wyciagu ! Czegos tak glupiego nie wymyslil chyba zaden inny
    >> bank - ograniczac klientom dostep do wyciagow online tylko dlatego ze
    >> dostaja wyciagi papierowe ???
    >
    > Hm, np. BZWBK tez tak ma... podobnie chyba Millennium.... Dla banku
    > wysylanie wyciagow to dodatkowy koszt, wiec uzasadnione jest, ze chca
    > ograniczyc ich liczbe.

    a co Ty opowiadasz? Ja mowie o podejrzeniu zestawienia transakcji,
    calkowitej kwocie do zaplaty i terminu platnosci - to wszystko dostepne jest
    w BZWBK bez zamawiania wyciagow emailem. Ja dostaje papierowy wyciag BZWBK i
    moge podejrzec zestawienie transakacji wraz z calkowita kwota do zaplaty i
    terminem online w citi to chyba niemozliwe chyba ze czegos w serwisie nie
    widze?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1