eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK citi i obsluga online - subiektywna ocena › Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
  • Data: 2007-06-03 11:01:26
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    crc_error wrote:
    > Jesli natomiast chodzi o obsluge on-line to moge powiedziec tylko jedno -
    > dramat. Opcje porozrzucane gdzie popadnie. Mimo ze jest ich stosunkowo
    > niewiele, to i tak nielatwo znalezc odpowiednia, czesto trzeba klikac metoda
    > prob i bledow.

    Zgadza sie. Serwis internetowy Citi to tragedia. Dla mnie wzorem jest
    serwis transakcyjny Multibanku. Jest jakis taki czytelny. Wszysto ladnie
    pooddzielane. Jakby Citi wprowadzil podobny system, to dawno
    przenioslbym tam konto osobiste.

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1