  • Data: 2003-10-09 15:30:41
    Temat: Re: KK czy kredyt odnawialny?
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bm3uj9$ka6$...@n...news.tpi.pl,
    Agaska <g...@w...pl>:

    > Kiedyś bardzo intensywnie korzystałam z KK. Potem z tego
    > zrezygnowałam, bo od kiedy pieniądze zawsze są na koncie to spokojnie
    > mogę płacić zwykłą kartą debetową i nic więcej mi do szczęścia nie
    > było potrzebne.
    > Teraz mam mały problem, pt. brak środków (są to problemy przejściowe -
    > trochę się przeliczyłam przy zakładaniu lokaty VW a teraz szkoda mi
    > ją zrywać) i zastanawiam się czy starać się o kredyt odnawialny na
    > koncie (mBank) czy o kartę kredytową skoro i tak większość transakcji
    > dokonuję kartą? Nie wiem co będzie tańszym i wygodniejszym
> [...]

    Skoro zamierzasz splacac w GP, to KK wypadnie korzystniej. Tansza jest
    electron, ale Classikiem zaplacisz tez w necie, przez telefon i poczte (choc
    mozesz jej nie dostac).

    (W sumie jesli tylko dla tego doraznego celu, a potem ma Ci sie nie przydac
    to moze lepiej jednak zerwac lokate - policz, czy koszt nie bedzie mniejszy,
    niz koszt karty.)
    W VW przy zerwaniu dostaje sie polowe odsetek, AFAIR.

    --
    Robert