  • Data: 2007-10-08 13:48:56
    Temat: Re: KK mBank - niecne praktyki + moje boje bankowe
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal pisze:

    > Tak, a jak przytrafi się fraud to:
    > 1. albo bank nie uzna reklamacji - wtedy i tak trzeba złodzieja z własnej
    > kieszeni spłacić - tyle, że w przypadku kredytówki z 20-50 dniowym
    > odroczeniem.
    > 2. albo bank uzna reklamację - wtedy i tak nie musimy się martwić.
    >
    > Michał

    To prawda, tylko do czasu uznania reklamacji nie masz dostępu do swoich
    pieniędzy, nieprawdaż.
    To co napisałeś wcześniej, pokazuje, że oczywiście można się obejść bez
    kk (nikt tego faktu nie neguje, jak mniemam), ale trzeba wykonać wtedy
    kilka czynności zastępczych.
    A jak człowiek za dużo robi, to się poci.
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****