  • Data: 2008-09-30 18:44:11
    Temat: Re: KK mBank złota rybka
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasatanawiam się nad KK mBanku Visa Credit. Czy ma ktoś jakieś przykre
    > doświadczenia z tą kartą ( mam na myśli opłaty). Jedyny koszty jaki mógłbym
    > ponieść to opłata z drugi rok używania karty, inne miesięczne opłaty nie
    > wchodzę
    > w grę.

    Mam przykre doświadczenia z próbą jej wydania. Od złożenia wniosku przez WWW na
    kontakt konsultanta czekałem pół roku (bez chyba 3 dni). Wcześniej 3x dzwoniłem
    na mlinię z pytaniem, kiedy się ze mną ktoś skontaktuje (taka wg www jest
    procedura). Zrezygnowałem po 3 misiącach, o czym ich poinformowałem. Widać tego
    też nie zanotowali i był telefon własnie po pół roku. Zostało ich zj..ć. Działo
    się to rok temu.

    Przed kilkoma dniami zaś miałem inny telefon: "Dzień dobry, z tej storny mbank.
    Ma pan u nas kartę kredytową..."

    Nic dodać, nic ująć. Jedynie co, znajomym sugeruję omijać ich kartowe produkty
    kredytowe.