  • Data: 2013-01-02 14:48:50
    Temat: Re: KK po co?
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-02 13:30, Rafał Wiśniewski pisze:
    > Nie potrzebuję kredytu w karcie, podobno mogę płacić za zakupy w necie
    > elektronem (mbank). CZy KK jest mi do czegoś potrzebna?
    >

    > RW

    Kredyt w KK, to jedna z droższych form kredytu :) (Wiem, jest jeszcze
    Provident...)
    Nie wszędzie zapłacisz "delfinkiem". Kartą z wypukłym numerem - łatwiej.
    Jeśli płatności miesięczne masz ~1kpln, to warto już łyknąć odsetki od
    tego za Grace Period.
    Jeśli zapłacisz KK-ą, a np. OLT Express padnie zanim wsiądziesz do
    samolotu, to bank Ci zwróci.
    Wiele KK oferuje "inne bajery", jakieś MoneBacki itp., nawet do 7% chwilami.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda