  • Data: 2008-12-14 18:15:47
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Olgierd" <n...@r...org> wrote in message
    news:pan.2008.12.14.14.59.56@rudak.org...

    > Bo się prosisz. Już było powiedziane (i mój przypadek też tego dowodzi):
    > nie prosić się, Citi samo poprosi.

    Mój przypadek to potwierdza. Zawsze miałem wrażenie, że podnoszą mi limit
    nieproszeni po to, żebym wreszcie zaczął używać tej karty... Do n-krotności
    średniej krajowej i wyżej. Nic to, że akurat byłem bezrobotny albo
    pracowałem gdzieś za marne grosze za granicą (o czym zresztą w Citi
    wiedzieli, podawałem adres korespondencyjny, brak wpływów na konto). Raz
    zwiększyli limit, jak nie korzystałem z karty przez wiele miesięcy, nie
    miałem żadnego zadłużenia. Aż kiedyś, po latach, wykorzystałem cały limit -
    naście tysięcy - i przez kilka miesięcy byłem w stanie spłacać tylko sumę
    minimalną. Parę miesięcy później - list w skrzynce, że podnoszą mi limit o
    kolejne 5 tys...

    Bank zwiększa limit wtedy, jeśli wie, że na tym zarobi. Najlepiej, jak
    klient utrzymuje duże zadłużenie na karcie i regularnie, bez opóźnień spłaca
    tylko kwotę minimalną.

    No i - to tyczy się "poważnych" banków, które mają doświadczenie i umieją
    tak dostosować swój system i procedury, żeby maksymalnie na tym zarobić, ale
    żeby klienta utrzymać. Czyli - nie dotyczy mBanku, PEKAO itd.

    k.