eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie › Re: KK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie
    Date: Wed, 21 Sep 2005 13:18:29 +0200
    Organization: P.U.H. EFEKT
    Lines: 36
    Message-ID: <o...@k...l1.netblok.pl>
    References: <dgr9mt$p3s$1@inews.gazeta.pl> <dgrcuv$cs6$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: k...@e...strefa.pl
    NNTP-Posting-Host: 80.51.222.214
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1127301525 26579 80.51.222.214 (21 Sep 2005 11:18:45
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Sep 2005 11:18:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera M2/8.02 (Win32, build 7680)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364147
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 12:32:52 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Marcin wrote:
    >
    >> Teraz zastanawiam sie, czy w ogole ma sens dzwonienie do banku i proba
    >> reklamacji (chociazby oplaty za nieterminowa splate)?
    >> Wiem, ze powinienem tego pilnowac, ale wyciag do mnie naprawde nie
    >> dotarl, nie wiem, czy bank nie wyslal, czy poczta zgubila.
    >
    >
    >
    > Szanse są marne, ale reklamację możesz złożyć - opisz sytuację, powołaj
    > się
    > na długą i nienaganną dotychczasową współpracę i poproś o anulowanie
    > opłaty
    > ze względu na "dobro klienta" :-) Pewnie nie pomoże, ale może? Jak nie
    > spróbujesz to się nie dowiesz :-)

    Miałem podobną sytuację z tą tylko różnicą, że do mie nie przychodzą
    wyciągi w formie papierowej tylko wysyłany jest mail, że jest możliwość
    pobrania wyciągu bezpośrednio ze strony citibanku.
    Uciekł mi termin płatności a gdy na następnym wyciągu zobaczyłem doliczoną
    karę za nieterminową płatność, zaraz zadzwoniłem do banku.
    Na szczęscie nie było problemu i reklamacja została uwzględniona.
    Swoją drogą nalepiej zapytać bank jaki ma dowód na to, że wyciąg został do
    Ciebie wysłany.
    Opowieści niezwykłe wszystkich konsultantów bankowych zawsze nastawione są
    na obronę interesu banku bez względu na zaistniałą sytuację.
    Na szczęście liczy się dowód, bo gdy go nie ma to dalsza dyskusja jest
    bezprzedmiotowa.
    Życzę powodzenia na drodze dochodzenia swoich praw.
    3maj się

    rzysztof Szm.

    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1