eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK z chipem - wątpliwościRe: KK z chipem - wątpliwości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Grzes" <p...@S...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK z chipem - wątpliwości
    Date: Thu, 22 Sep 2005 16:45:45 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <dgug49$8bb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dgueji$dbn$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: fwt.computerland.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1127400394 8555 195.205.192.100 (22 Sep 2005 14:46:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Sep 2005 14:46:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364333
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "BM" <m...@f...mathLITERY.put.poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:dgueji$dbn$1@opal.futuro.pl...
    > Witam
    >
    > Od niedawna posiadam KK z chipem. Wcześniej dokonanie zakupów wiązało się
    > z
    > podpisaniem slipa, co miało tą zaletę, że umożliwiało mi sprawdzenie
    >
    > a) poprawności odnośnie wysokości kwoty,
    > b) czy transakcja jest traktowana jako gotówkowa czy bezgotówkowa,
    >
    > i rezygnację z podpisania w wypadku zaistnienia błędu.
    >
    > Aktualnie slip otrzymuję dopiero po wprowadzeniu pinu, co jak rozumiem
    > jest
    > jednoznaczne z zatwierdzeniem transakcji.
    >
    > Co w przypadku błędu (np zawyżonej kwoty) lub gdy okazało się, że
    > transakcja
    > była gotówkowa a na zewnatrz nie było informacji na ten temat?
    >
    > Czy w grę wchodzi tylko procedura reklamacyjna? Czy ktoś spotkał się z
    > takim
    > przypadkiem?
    >
    > Z poważaniem
    > BM

    ja jak płacę jakolwiek kartą i wymagany jest PIN to zanim wpiszę PIN
    wyświetlana jest kwota którą muszę zaakceptować

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1