    From: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK z chipem - wątpliwości
    Date: Fri, 23 Sep 2005 21:49:01 +0200

    Użytkownik "Seba" napisał

    Slip to

    > zeby transakcja nie zostala zatwierdzona, uslugodawca nie moze jej
    > potwierdzic na terminalu (powinien teiretycznie po podpisaniu slipa
    sprawdzic
    > podpis i zatwierdzic komunikat na terminalu "podpis zgodny

    Z tego co widzę, to wielu z automatu wciska zgodność gdy tylko może.
    Dobrze jednak wiedzieć, bo po prostu nie pozwolę na potwierdzenie
    przyciskiem jeśli znów się wycofam.
    Swoją drogą sprawdzcie wszystkie warunki jakie oferują sprzedawcy zanim
    dacie kartę. Mnie jeden pracownik zapewnił o darmowym transporcie do
    domu, a ten odbierający kartę stwierdził, że nic z tego. Po interwencji
    u kierownika, który kazał pracownikom zawieźć zdecydowałem się wziąć
    mebel, bo dowieźli - całe szczeście, bo długo bym chyba odkręcał :)
    Zostałem więc z niepotwierdzoną transakcją (na slipie), obciążonym
    rachunkiem i na szczęscie z meblem :)

    Pozdrawiam
    Leszek