eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK - załamka kompletna - dlugieRe: KK - załamka kompletna - dlugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfee
    d.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - załamka kompletna - dlugie
    Date: Sun, 02 Feb 2003 20:26:56 +0100
    Organization: Rage Against the Machine
    Lines: 46
    Message-ID: <j...@4...com>
    References: <b16gvl$ag8$1@news.tpi.pl> <b16u18$4ea$1@szmaragd.futuro.pl>
    <b170h3$ig2$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: d...@i...com
    NNTP-Posting-Host: pa128.swidnik.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1044214033 25431 212.160.44.128 (2 Feb 2003 19:27:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Feb 2003 19:27:13 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.553
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226644
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 28 Jan 2003 23:34:49 +0100, "Kal" <k...@3...net> wrote:

    >Wlasnie najbardziej mnie to wk#$%^a - i to nie tylko dotyczy
    >Multi tylko w ogole naszej bankowosci: promuja produkt
    >najintensywniej jak sie da - po przeciez o kartach Multi jest
    >pelno w calym Internecie - wielkie bannery, plakaty, chyba
    >tylko Poltergeista nie widzialem :)) - w oddzialach tak samo:
    >"nie ma problemow, pewnie!", do tego podaja jasne warunki,
    >potem czlowiek sklada ten wniosek - wczesniej zawraca glowe
    >w pracy o wystawienie wniosku - i dowiaduje sie ze nic z tego,
    >ze w sumie to jest produkt prestizowy - tak! dzisiaj to uslyszalem
    >w Multi! i inne farmazony. A przeciez na rozpatrzeniu wniosku o
    >KK bank nie zarabia ani grosza, tylko zniecheca do siebie klientow.
    >Albo marketingowcy sa niekompetentni i podaja falszywe dane,
    >albo przedstawiciele, ktorzy sie nie znaja na produktach, albo
    >analitycy, ktorzy nie potrafia zinterpretowac przepisow i zalecen, ale
    >pewnie wszyscy razem :(((
    Dokladnie tak jak piszesz, ja skladalem wniosek w mooltibanku w czasie
    gdy byl straszny szum marketingowy w temacie ich KK. Fakt produkt
    wygladal swietnie, ale okazalo sie ze bank byl totalnie nie
    przygotowany do wprowadzenia nowego produktu, jakie mialem problemy z
    wnioskiem mozna poczytac w archiwum grupy od pazdziernika do grudnia.
    >> zobacz nowe KK w ofercie PKO BP
    >Mial ktos juz z tym stycznosc? Wyglada niezle, jednak mam pewne
    >opory zwiazane z tym bankiem - kojarzy mi sie przede wszystkim
    >z kolejkami emerytow, bardzo dlugim zalatwianiem wszelkich spraw
    >- fakt KK jest w zasadzie "bezobslugowa", ale zawsze... w kazdym
    >razie prosze o jakies uwagi
    Mi tez sie nie najlepiej kojarzy, ale wniosek o KK rozpatrzyli mi w
    ciagu 2 dni POZYTYWNIE !!. Fakt ze troche trwalo wypelnianie wniosku,
    ale bylem pierwsza osoba ktora go skladala w oddziale. Karte dostalem
    13 dni po wypelnieniu wniosku w banku. Takze nie mam co narzekac.
    Karty uzywam dopiero 2 tygodnie :)), ale jak na razie jest OK :).
    Infolinia nie jest moze najlepiej poinformowana, ale zawsze mozna
    dowiedziec sie konkretow jak jest sie cierpliwym w przeciwienstwie do
    co poniektorych bankow w ktorych kazdy konsultant twierdzi co innego.
    Poczytaj posty z poczatku stycznia, opisywalem jak skladalem wniosek,
    a potem ile co trwalo :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1