  • Data: 2007-09-24 11:23:50
    Temat: Re: KREDYT BANK - darmowe kredyty 8 dni dla banku
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    yayco pisze:
    > iBin pisze: [różne takie]
    >
    > Jak rozumiem, Twój obraz rzeczywistości jest taki, że bankomaty mają
    > wszyty program, który co jakiś czas psuje bankomat, aby bank mógł
    > dysponować zablokowaną kwotą?
    > Szczwany plan.
    > Nareszcie wiem skąd banki biorą pieniądze.
    > Czy ten spisek dotyczy tylko bankomatów Kredyt banku, czy też ma
    > charakter globalny?

    PKO BP jest jeszcze bardziej perfidne.
    Kiedyś bankomat zeżarł mi kartę, bo wsadziłem ją obok szczeliny gdzie
    powinna się znaleźć. Kaseta z czytnikiem kart nie była dokładnie włożona
    i z każdej strony była kilkumilimetrowa szczelina pomiędzy czytnikiem i
    obudową. Akurat byłem zagadany i tylko kontem oka patrzyłem gdzie
    wsadzam kartę ...
    Bankomat na szczęście w oddziale, 0,5h tłumaczeń i podpisaniu jakiegoś
    oświadczenia kartę odzyskałem. Najlepszy był tekst pani:
    Na przyszłość niech pan lepiej patrzy gdzie pan wsadza!
    Cała sala utkwiła we mnie wzrok :)

    Sebastian