  • Data: 2007-09-24 18:08:21
    Temat: Re: KREDYT BANK - darmowe kredyty 8 dni dla banku
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    iBin pisze:

    > RKLAMACJA daj spokój kto ma na to czas i pieniądze,

    Przecież właśnie zareklamowałeś i w ramach procedury reklamacyjnej masz
    zablokowane środki na 8 dni. Gdybyś nie zareklamował, to byś pieniądze
    stracił. Spróbuj zaprzeczyć.

    > dlatego INFORMUJĘ jak
    > kto ma sens przy ilości 1000 klinetów nabitych dziennie i jest wynik

    Czy mógłbyś podać źródło z którego wynika, że tylko 1000 klientów
    dziennie nabijają? Może nabijają więcej i prosperują (oraz wypoczywają
    na Bora Bora)?

    > z tego pewnei 60 % jak ja nie ma czasu wiec olewa te 8 dni. Ja też "olewam"
    > w pewnym sensie ale rekalmuje przy okazji KREDYT BANK jak obsługuje kilenta

    Ty naprawdę nie wiesz co to jest reklamacja? Sądzisz, że w przypadku
    połknięcia karty bank ma Ci natychmiast uwierzyć i oddać pieniądze, bo
    tak sobie życzysz? Niezależnie od powodu połknięcia karty przez bankomat?

    Raz jeszcze napiszę, że Ci współczuję. Też mi kiedyś kartę zjadło.
    Zdarza się. Ale nie twierdziłem wtedy, że w bankomacie siedział nasłany
    gość i podglądał przez szybkę. A jak się mu ktoś nie spodobał, to
    zabierał mu kartę i dzwonił do banku, żeby sobie zablokowali jakąś kwotę
    i zainwestowali. Czy ty naprawdę sądzisz, że tak to wygląda?

    I jeszcze jeden drobiazg merytoryczny. Czy bankomat był Kredyt Banku,
    czy jakiś inny? Pytanie jest poważne, bo jeśli bankomat był Kredyt
    Banku, albo i w banku umocowany, to Twoja szansa na wcześniejsze
    zwolnienie blokady jest większa. Ale z procedurami bywa różnie. Kiedyś
    woziłem się z 500$ przez dwa miesiące (wtedy były więcej warte). Mimo że
    mi karty nie wcięło, a nawet pokwitowanie na stosowną kwotę wydało.
    Tyle, że nie wypłaciło.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****