eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania reklamowa Inteligo a zycieRe: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
    Date: Tue, 15 Apr 2003 10:02:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <b7ge2a$7mh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <b7drrv$3lt$1@news.onet.pl> <b7e6dr$d35$1@news.onet.pl>
    <5...@4...com>
    <b7e8a8$r23$1@nemesis.news.tpi.pl> <b7ekni$ebt$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: vip.server.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1050393482 7889 212.244.187.3 (15 Apr 2003 07:58:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Apr 2003 07:58:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3b) Gecko/20030210
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <b7ekni$ebt$2@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236515
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    >>O, no wlasnie. Tym bardziej ze procenty, oplaty i prowizje to marne
    >>grosze. Wiem, przez cale zycie, to bym mogl na oplatach
    >>zaoszczedzic na granitowy nagrobek, ale prawde mowiac, to ja ten
    >>nagrobek pier&^%$ :-P
    >
    > ale ja nie o oprocentowaniu, bo ono mnie juz od dluuugiego czasu zero
    > interesuje, tylko o ich kampanii reklamowej - wejdz w ten link co
    > podalem i zobacz tego obcasa - czy ta reklama przekazuje cos, co jest
    > prawda?

    Tak. Widzialem kiedys but na takim obcasie. ;-)

    > IMO juz nie - kiedys moze tak bylo, w tym momencie jest to
    > wprowadzanie w blad i obiecywanie czegos, czego to konto nie daje.

    Czy nie sadzisz, ze wiekszosc reklam mija sie z prawda (niektore bardzo
    mocno) i jakos nik sie specjalnie nie burzy? Reklama nie jest oferta,
    wiec na dobra sprawe mozna w niej robic co sie chce (rowniez klamac i
    oszukiwac).

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1