  • Data: 2003-04-14 15:42:12
    Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol wrote:
> [...]
    e_id=701445

    > O, no wlasnie. Tym bardziej ze procenty, oplaty i prowizje to marne
    > grosze. Wiem, przez cale zycie, to bym mogl na oplatach
    > zaoszczedzic na granitowy nagrobek, ale prawde mowiac, to ja ten
    > nagrobek pier&^%$ :-P

    ale ja nie o oprocentowaniu, bo ono mnie juz od dluuugiego czasu zero
    interesuje, tylko o ich kampanii reklamowej - wejdz w ten link co
    podalem i zobacz tego obcasa - czy ta reklama przekazuje cos, co jest
    prawda?
    IMO juz nie - kiedys moze tak bylo, w tym momencie jest to
    wprowadzanie w blad i obiecywanie czegos, czego to konto nie daje.