-
1. Data: 2003-04-14 08:37:39
Temat: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
http://www.mediarun.pl/news.php?news_id=4439
Polecam pierwszy plakat z fetyszowatymi szpilami ;)
Zycie sobie - a pozycjonowanie konta sobie.
A ponoc tak sie wmawia, zeb nie obiecywac w reklamach czegos, czego
nie mozna spelnic ;)
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankowosci
-
2. Data: 2003-04-14 11:35:20
Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
> A ponoc tak sie wmawia, zeb nie obiecywac w reklamach czegos, czego
> nie mozna spelnic ;)
No właśnie !!! Dostalem wyciag z inteligo na ktorym jest juz nowe
oprocentowanie - 2,47%. Dla przypomnienia na poprzednim bylo 3,83%. Ciekaw
jestem czy na nastepnym wyciagu tez bedzie taka zmiana %%... ;-) BTW w e-pko
jest teraz 2,40%.
Widać pkobp zaczyna kosić klientow (choć nie aż tak jak pekaosa czy citi, bo
kredyty w pkobp tez ida w dół w przeciwieństwie do tych dwóch banków co maja ten
sam system) za nowy system ktorego jeszcze nie kupili ;-))
--
Witek
-
3. Data: 2003-04-14 12:02:47
Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
Od: zoil <p...@1...0.0.1>
On Mon, 14 Apr 2003 13:35:20 +0200, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:
>Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
>
>> A ponoc tak sie wmawia, zeb nie obiecywac w reklamach czegos, czego
>> nie mozna spelnic ;)
>
>No właśnie !!! Dostalem wyciag z inteligo na ktorym jest juz nowe
>oprocentowanie - 2,47%. Dla przypomnienia na poprzednim bylo 3,83%. Ciekaw
>jestem czy na nastepnym wyciagu tez bedzie taka zmiana %%... ;-) BTW w e-pko
>jest teraz 2,40%.
>
>Widać pkobp zaczyna kosić klientow (choć nie aż tak jak pekaosa czy citi, bo
>kredyty w pkobp tez ida w dół w przeciwieństwie do tych dwóch banków co maja ten
>sam system) za nowy system ktorego jeszcze nie kupili ;-))
co wy tak o tych procentach? :)
zobaczcie tu:
http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
e_id=701445
"Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."
-
4. Data: 2003-04-14 12:08:17
Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
Od: "Glenn" <g...@g...pl>
zoil wrote:
> "Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
> najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
> instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
> oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."
Sęk w tym, że my prawdopodobnie nie jesteśmy "statystycznymi klientami
banków" i stąd to nasze niezdrowe zainteresowanie procentami, opłatami oraz
poziomem usług w bankach :D
--
Pozdrowienia,
Glenn
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2003-04-14 12:12:10
Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
Od: Bartol Partol <b...@p...c>
Użytkownik zoil napisał:
> co wy tak o tych procentach? :)
> zobaczcie tu:
> http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
e_id=701445
> "Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
> najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
> instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
> oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."
O, no wlasnie. Tym bardziej ze procenty, oplaty i prowizje to marne
grosze. Wiem, przez cale zycie, to bym mogl na oplatach zaoszczedzic na
granitowy nagrobek, ale prawde mowiac, to ja ten nagrobek pier&^%$ :-P
Bartol
-
6. Data: 2003-04-14 15:42:12
Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Bartol Partol wrote:
>> co wy tak o tych procentach? :)
>> zobaczcie tu:
>> http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
e_id=701445
>> "Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
>> najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
>> instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
>> oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."
>
> O, no wlasnie. Tym bardziej ze procenty, oplaty i prowizje to marne
> grosze. Wiem, przez cale zycie, to bym mogl na oplatach
> zaoszczedzic na granitowy nagrobek, ale prawde mowiac, to ja ten
> nagrobek pier&^%$ :-P
ale ja nie o oprocentowaniu, bo ono mnie juz od dluuugiego czasu zero
interesuje, tylko o ich kampanii reklamowej - wejdz w ten link co
podalem i zobacz tego obcasa - czy ta reklama przekazuje cos, co jest
prawda?
IMO juz nie - kiedys moze tak bylo, w tym momencie jest to
wprowadzanie w blad i obiecywanie czegos, czego to konto nie daje.
-
7. Data: 2003-04-15 08:02:42
Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
Od: Bartol Partol <b...@p...c>
Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
>>O, no wlasnie. Tym bardziej ze procenty, oplaty i prowizje to marne
>>grosze. Wiem, przez cale zycie, to bym mogl na oplatach
>>zaoszczedzic na granitowy nagrobek, ale prawde mowiac, to ja ten
>>nagrobek pier&^%$ :-P
>
> ale ja nie o oprocentowaniu, bo ono mnie juz od dluuugiego czasu zero
> interesuje, tylko o ich kampanii reklamowej - wejdz w ten link co
> podalem i zobacz tego obcasa - czy ta reklama przekazuje cos, co jest
> prawda?
Tak. Widzialem kiedys but na takim obcasie. ;-)
> IMO juz nie - kiedys moze tak bylo, w tym momencie jest to
> wprowadzanie w blad i obiecywanie czegos, czego to konto nie daje.
Czy nie sadzisz, ze wiekszosc reklam mija sie z prawda (niektore bardzo
mocno) i jakos nik sie specjalnie nie burzy? Reklama nie jest oferta,
wiec na dobra sprawe mozna w niej robic co sie chce (rowniez klamac i
oszukiwac).
Bartol
-
8. Data: 2003-04-15 09:52:05
Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Bartol Partol wrote:
> Czy nie sadzisz, ze wiekszosc reklam mija sie z prawda (niektore
> bardzo mocno) i jakos nik sie specjalnie nie burzy? Reklama nie
> jest oferta, wiec na dobra sprawe mozna w niej robic co sie chce
> (rowniez klamac i oszukiwac).
Tak, tak - tylko zauwaz, ze oni jak zaczeli na poczatku z wysokim
oprocentowaniem, tak dalej to robia na zasadzie kalki... Nie wiem juz
o kim to swiadczy o agencji reklamowej czy zatwierdzjaacych reklamy ;)
-
9. Data: 2003-04-15 10:57:50
Temat: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
Od: Bartol Partol <b...@p...c>
Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
>
>>Czy nie sadzisz, ze wiekszosc reklam mija sie z prawda (niektore
>>bardzo mocno) i jakos nik sie specjalnie nie burzy? Reklama nie
>>jest oferta, wiec na dobra sprawe mozna w niej robic co sie chce
>>(rowniez klamac i oszukiwac).
>
> Tak, tak - tylko zauwaz, ze oni jak zaczeli na poczatku z wysokim
> oprocentowaniem, tak dalej to robia na zasadzie kalki... Nie wiem juz
> o kim to swiadczy o agencji reklamowej czy zatwierdzjaacych reklamy ;)
A co niby maja reklamowac? ;-) Poza sensowna obsluga oczywiscie. Debetow
nie ma, linii kredytowych i kredytow nie ma, KK nie ma, wysylania
przelewow za granice nie ma, roznych innych rzeczy tez nie ma.
No, ale generalnie Inteligo jest OK. A reklamy mi sie podobaja. ;-)
Bartol