  • Data: 2003-03-30 08:01:58
    Temat: Re: Karta Inteligo \Visa Electron i jej skuteczne dzialanie?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (29 Mar 2003 21:20:54 +0100), Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> był(a) napisał(a):

    >To "nie zaklada sie" czy "nie zaklada sie raczej"?
    >
    >Tu nie ma co zakladac, bank ustala sobie jakie transakcje jak bedzie
    >autoryzowal, i po klopocie.

    No nie po kłopcie, bo podaję Ci przykład kolegi kupującego coś w
    sklepie internetowym, gdzie odrzuciło bo VE. Moją przyjęło.

    >O ile wiem, karta z mBanku dokladnie tak
    >samo jak karta z Inteligo nie dostanie autoryzacji przy transakcji
    >offline innej niz IO.

    Co znaczy IO?

    >Dodatkowo (przypuszczalnie) karta mBanku nie
    >dostanie autoryzacji przy transakcji online z wykorzystaniem paska.

    To znaczy? W sklepie, w posie? No nie. Bo nie ma paska i ona jest do
    czegoś innego -- do transakcji zdalnych. Tam gdzie podajesz numer
    (przez Internet, pocztą, telefonicznie, etc). Taka nieco zubożona
    Visa. Ale to zubożenie nie jest odczuwalne, bo mam typową VE do
    rachunku.

    >Bujda. Numeru normalnej VC mozesz uzyc np. do zamowienia pizzy, ekarta
    >podobno tak nie dziala.

    Hm... Nie wiem. Wg mnie działa, choć nie wiem jak to sprawdzić, bo nie
    znam pizzeri, gdzie przyjmą mi zamówienie płatne kartą poprzez podanie
    numeru przez telefon.

    Natomiast VE z Guzika zadziała w tej sytuacji?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/