  • Data: 2003-03-31 23:07:54
    Temat: Re: Karta Inteligo \Visa Electron i jej skuteczne dzialanie?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> writes:

    > Nie wiem. Odrzucił numer. Może to w numerze jest jakoś zaszyte?

    Nie mozna odrzucic numeru. Mozna np. odrzucic transakcje, z wielu powodow.
    Np. z powodu chwilowej przerwy w pracy komputera autoryzujacego transakcje
    (niewazne, ze to nie musi byc jeden komputer).

    Jasne, rozne karty maja rozne numery, i teoretycznie sklep moglby taka
    baze sciagac np. codziennie od VISA i sprawdzac w niej cos, ale to
    praktycznie niewykonalne i z punktu widzenia sklepu pozbawione sensu.

    > No ale jak nie ma paska, to jak ją zapodać?

    Np. wziac inny plastik i zapisac pasek.

    > NO tak. Jak mi przelejesz stosowną kasę, to spróbuję :-)

    Kurcze, to moze byc przeciez cokolwiek. Merlin nie ma telefonicznych
    zamowien? Moze jakis bilet lotniczy (telefonicznie)? Sprawdz przy
    okazji, nie namawiam Cie przeciez to wyrzucania pieniedzy w bloto.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator