  • Data: 2003-03-31 00:11:14
    Temat: Re: Karta Inteligo \Visa Electron i jej skuteczne dzialanie?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> writes:

    > No nie po kłopcie, bo podaję Ci przykład kolegi kupującego coś w
    > sklepie internetowym, gdzie odrzuciło bo VE. Moją przyjęło.

    Jakim cudem? W szczegolnosci, jakim cudem sklep mialby wiedziec, ze to
    jest VE?

    > Co znaczy IO?

    Internet order.

    > To znaczy? W sklepie, w posie? No nie.

    Tzn. wiesz, ze tak jest?

    > Bo nie ma paska i ona jest do
    > czegoś innego -- do transakcji zdalnych.

    To nieistotne. Sam pasek jest niewazny. Wazne jest, czy transkacja
    wygladajaca z punktu widzenia banku jako taka z uzyciem paska dostalaby
    (moglaby dostac w jakimkolwiek przypadku) autoryzacje.

    > Tam gdzie podajesz numer
    > (przez Internet, pocztą, telefonicznie, etc).

    I to istotnie dziala? Bo oficjalnie ma nie dzialac. Internet - tak.
    Innymi slowy udalo Ci sie zaplacic eKarta w inny sposob niz przez
    Internet?

    > Hm... Nie wiem. Wg mnie działa, choć nie wiem jak to sprawdzić, bo nie
    > znam pizzeri, gdzie przyjmą mi zamówienie płatne kartą poprzez podanie
    > numeru przez telefon.

    Niekoniecznie moze byc pizza, wazne, by bylo przez telefon.
    Np. mozesz sprobowac zarezerwowac hotel.

    > Natomiast VE z Guzika zadziała w tej sytuacji?

    Podobno nie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator