  • Data: 2003-03-31 18:52:20
    Temat: Re: Karta Inteligo \Visa Electron i jej skuteczne dzialanie?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (31 Mar 2003 02:11:14 +0200), Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> był(a) napisał(a):

    >Jakim cudem? W szczegolnosci, jakim cudem sklep mialby wiedziec, ze to
    >jest VE?

    Nie wiem. Odrzucił numer. Może to w numerze jest jakoś zaszyte?
    A mój numer przyjął eKarty przyjął.

    >Tzn. wiesz, ze tak jest?

    No przecież ona nie ma paska do POSA... Nie rozumiem Cię.

    >To nieistotne. Sam pasek jest niewazny. Wazne jest, czy transkacja
    >wygladajaca z punktu widzenia banku jako taka z uzyciem paska dostalaby
    >(moglaby dostac w jakimkolwiek przypadku) autoryzacje.

    No ale jak nie ma paska, to jak ją zapodać?

    >I to istotnie dziala? Bo oficjalnie ma nie dzialac.

    Tak? A wydawało mi się, że właśnie oficjalnie ma tak działać. Nie wiem
    jak to sprawdzić.

    >Innymi slowy udalo Ci sie zaplacic eKarta w inny sposob niz przez
    >Internet?

    Nie wiem jak. Nie znam takiego miejsca, gdzie tak można zapłacić
    podając numer, a nie dając karty do POSa.

    >Niekoniecznie moze byc pizza, wazne, by bylo przez telefon.
    >Np. mozesz sprobowac zarezerwowac hotel.

    NO tak. Jak mi przelejesz stosowną kasę, to spróbuję :-)

    >Podobno nie.

    No więc nie jest lepsza...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/