    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Kredytowa!!!
    Date: Sun, 27 Oct 2002 16:47:40 +0100

    >powiedz nam co masz na mysli mowiac o "zlym ubezpieczeniu" innych kart
    >kredytowych.
    >Czesc.

    Czytaj uwaznie, nie przekrecaj. Stawiasz teze - uzasadnij. Inaczej dyskusja
    zmienia sie w belkot albo w (anty) reklame.

    Ano mowie, ze tania, sama sie zwraca na promocjach artykulow i uslug, ktore
    i tak kupuje.
    A jezeli chodzi o ubezpieczenie, juz tu kiedys opisywalem moje przygody z ta
    karta.

    1) Bledne obciazenie przez terminal w geancie (stacja benzynowa) - zamiast
    140 (tak bylo na slipie) obciazyli mnie na 1400. Jeden telefon do citi,
    drugi do geanta - zwrocili i jedni i drudzy, przez pewien czas mialem o 2400
    za duzo na karcie ... Potem sobie uzgadniaja.
    2) Zastrzezenie karty na Rodos - za dokladnie ja schowalem i nie moglem
    znalezc - po 48 godz byla juz w hotelu nowa - fakt, ze bez zdjecia.

    Pokaz mi w Polsce inna KK, ktora gwarantuje taki pozim obslugi.

    W razie skradzenia karty BANK przejmuje odpowiedzialnosc za transakcje i
    zwraca sporna kwote natychmiast. Potem sobie szuka. Nie petam sie po zadnych
    ubezpieczalniach jak smarkacz.
    Nie jestem kibicem citi, nie mam tam rachunku biezacego ale faktem jest, ze
    dysponuja jedyna porzadna KK. Wszystko w temacie.

    pzdr
    wkg