  • Data: 2002-10-27 15:49:48
    Temat: Re: Karta Kredytowa!!!
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "aa" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:01c27dcb$cf585160$640ea8c0@shawn.blokersi.com..
    .
    > powiedz nam co masz na mysli mowiac o "zlym ubezpieczeniu" innych kart
    > kredytowych.

    Może chodzi o to iż w przypadku przekrętu w innych bankach musisz jednak
    spłacić reklamowaną kwotę a dopiero póżniej dochodzić zwrotu od
    ubezpieczyciela. A jeśli nie masz takiej kasy to narażasz się na bardzo
    drogi kredyt. Cóż jeśli chcesz mieć porządne ubezpieczenie to za nie
    płacisz*, jeśli nie to oszczędzasz. Każdy sam dokonuje wyboru.

    LeszekR.

    *opłata 6,50 w Citku to nie tylko ubezpieczenie przed nieuprawnionym użyciem
    karty.