    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Kredytowa!!!
    Date: Sun, 27 Oct 2002 17:06:27 +0100
    <g...@4...com> <apgtbj$f70$1@news.onet.pl>
    <apgvgh$sl7$1@news2.tpi.pl>
    <01c27dcb$cf585160$640ea8c0@shawn.blokersi.com>
    <aph1p6$217$1@news.tpi.pl>
    <01c27dd1$27b363e0$640ea8c0@shawn.blokersi.com>

    >Ano mowie, ze tania, sama sie zwraca na promocjach artykulow i uslug, ktore
    >i tak kupuje"
    >
    >Teza: Citi to dobra KK ale najdrozsza w obsludze.Cos za cos. Twierdze: te
    >same uslugi masz gdzie indziej o wiele taniej. /By the way, ile zaplaciles
    >za dostarczenie karty na Rhodos?/.Najbardzie irytujace jest w Citi
    >"wciskanie kitu" dla ubogich mysleniem w stylu "jedyny Bank ktory da ci 6
    >kart dodatkowych do twojej KK" -kazda osobno platna...

    Odnosze wrazenie, ze nie chcesz zrozumiec prostego tekstu sformuowanego
    mam nadzieje) w poprawnej polszczyznie. Chodzi mi o to, zebys UZASADNIL.
    Teze jestem w stanie z grubsza wyczytac z Twojego tekstu.
    Gdzie masz kilkunastoprocentowe znizki na zakup jeans'ow czy zrobienie
    odbitek ? Mowie, ze cena tej karty ( 75 + 12 * 6,50 ) zwraca sie na tych
    znizkach. ( Akurat dla mnie nie ma to wiekszego znaczenia). Znaczenie ma
    unikniecie UPOKARZAJACEJ procedury reklamacyjnej.

    Co do oplaty za dostarczenie. Oczywiscie NIC NIE ZAPLACILEM. Nigdy nie place
    za dostarczenie zastrzezonej karty. Zreszta mam taki zwyczaj, ze zwykle po
    zakupach internetowych zastrzegam karte i prosze o nastepna - strzezonego
    Pan B strzeze. I oczywiscie NIC nie palce.

    Jezeli chodzi o karte dodatkowa - probuja mi wcisnac dodatkowa - oczywiscie
    bezplatnie. Ale nie daja dla osob niepelnoletnich.

    Ustosunkuj sie do tej wypowiedzi, podaj przyklad lepiej ubezpieczonej karty,
    z lepsza obsluga, lepszymi promocjami.

    pzdr
    wkg