eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Visa Classic MultibankuRe: Karta Visa Classic Multibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: k...@g...pl (Konlin)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Visa Classic Multibanku
    Date: 12 Sep 2004 03:58:40 +0200
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 33
    Sender: r...@n...test.onet.pl
    Message-ID: <1...@g...pl>
    References: <chuatf$9ts$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: Konlin <k...@g...pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    X-Received: from konlin (rtr-12.core.lanet.net.pl [62.111.181.114]) by kogut2.o2.pl
    (Postfix) with ESMTP id D068DA9FF4 for <p...@n...pl>;
    Sat, 11 Sep 2004 11:34:19 +0200 (CEST)
    X-Received: from konlin (rtr-12.core.lanet.net.pl [62.111.181.114]) by kogut2.o2.pl
    (Postfix) with ESMTP id D068DA9FF4 for <p...@n...pl>;
    Sat, 11 Sep 2004 11:34:19 +0200 (CEST)
    X-Received: from konlin (rtr-12.core.lanet.net.pl [62.111.181.114]) by kogut2.o2.pl
    (Postfix) with ESMTP id D068DA9FF4 for <p...@n...pl>;
    Sat, 11 Sep 2004 11:34:19 +0200 (CEST)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:315338
    [ ukryj nagłówki ]

    Witaj Tomasz,

    W Twoim liście datowanym 11 września 2004 (09:48:48) można przeczytać:

    > BTW - ktoś mógłby w końcu zmienić tam szefostwo, bo obecnie we Wrocławiu
    > jest tylko jeden nadający się do korzystania oddział. Trochę mało jak na
    > takie duże miasto...

    Dokładnie, odkąd miałem wątpliwą przyjemność parę razy załatwiać coś
    na Mikołaja to placówki unikałem jak ognia. Dopóki nie poznałem
    Teatralnej :) Co prawda na początku też był mały zgrzyt ale obsługa
    bardzo zręcznie z niego wybrnęła i od tej pory moja noga na Mikołaja
    więcej nie postanie.
    Tam w ogóle chyba jakieś fatum panuje bo jak byłem w Eurobanku 15
    metrów dalej to po 20 minutach czekania i obserwowania jak doradcy
    chaotycznie załatwiają jednego klienta biegając do każdego z 3 biurek,
    wyciągając spod nich jakieś materiały i sprawdzając coś na monitorze u
    osoby obsługującej innego klienta (!) oraz znikają na zapleczu po
    każdym kliencie to też postanowiłem tam nie wracać.

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. konlin[at]post.pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,


    "Don't be surprised, when a crack in the ice
    Appears under your feet"

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1