  • Data: 2009-05-02 13:58:27
    Temat: Re: Karta bez limitów
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3hc03vckg.fsf@intrepid.localdomain...

    > Wroc do rzeczywistosci - tak by moze bylo, gdyby nie BTE.

    Do BTE droga daleka. Do skutecznej egzekucji na podstawie BTE jeszcze o
    wiele dalsza.

    Nie sugerowałem, że ma to olać i zapomnieć, tylko ma rozpocząć w banku
    procedurę reklamacyjną.

    Karty dlatego powinna przestać używać (w przypadku gdy bank warunkowo nie
    zdejmie tych obciążeń), że nie będzie mogła korzystać z grace-periodu dla
    nowych transakcji o ile nie spłaci starych. Gdyby miała się naliczyć jakaś
    opłata, kartę w ogóle powinna zamknąć (tzn. złożyć taką dyspozycję, bo
    wiadomo że bank nie zamknie). A tak to bank sobie ponalicza odsetki i kary
    za opóźnienie, które potem i tak się anulują jak zostanie uznana reklamacja.
    Pozostaje kwestia wpisów w BIK. Ja bym to kompletnie zlał, nie wiem jak
    tamta osoba. Ja bym zlał, a w razie uznanej reklamacji i to bym spróbował
    obrócić na swoją korzyść (tzn. składałbym mnóstwo wniosków o różne produkty
    kredytowei kolekcjonowałbym odmowy).