eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta bez limitówRe: Karta bez limitów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.nask.pl
    !news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta bez limitów
    Date: Sat, 2 May 2009 15:58:27 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 22
    Message-ID: <gthj05$lqd$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <gtf6oq$ovi$1@news.interia.pl> <gtf93u$nqi$1@inews.gazeta.pl>
    <gtfguf$70q$2@news.interia.pl> <gtfks9$fp8$1@inews.gazeta.pl>
    <gtgq2u$orb$1@news.interia.pl> <gtgrd9$4m3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <gtgr70$q18$2@news.interia.pl> <gtgs7o$56o$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1241272133 22349 87.239.217.30 (2 May 2009 13:48:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 May 2009 13:48:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-EsetScannerBuild: 4851
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:485159
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:m3hc03vckg.fsf@intrepid.localdomain...

    > Wroc do rzeczywistosci - tak by moze bylo, gdyby nie BTE.

    Do BTE droga daleka. Do skutecznej egzekucji na podstawie BTE jeszcze o
    wiele dalsza.

    Nie sugerowałem, że ma to olać i zapomnieć, tylko ma rozpocząć w banku
    procedurę reklamacyjną.

    Karty dlatego powinna przestać używać (w przypadku gdy bank warunkowo nie
    zdejmie tych obciążeń), że nie będzie mogła korzystać z grace-periodu dla
    nowych transakcji o ile nie spłaci starych. Gdyby miała się naliczyć jakaś
    opłata, kartę w ogóle powinna zamknąć (tzn. złożyć taką dyspozycję, bo
    wiadomo że bank nie zamknie). A tak to bank sobie ponalicza odsetki i kary
    za opóźnienie, które potem i tak się anulują jak zostanie uznana reklamacja.
    Pozostaje kwestia wpisów w BIK. Ja bym to kompletnie zlał, nie wiem jak
    tamta osoba. Ja bym zlał, a w razie uznanej reklamacji i to bym spróbował
    obrócić na swoją korzyść (tzn. składałbym mnóstwo wniosków o różne produkty
    kredytowei kolekcjonowałbym odmowy).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1