  • Data: 2009-05-02 16:25:06
    Temat: Re: Karta bez limitów
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3bpqbv6oz.fsf@intrepid.localdomain...

    > To chyba jasne, problem jest w przypadku, w ktorym ta procedura konczy
    > sie efektem negatywnym. Wtedy niestety albo klient placi, albo
    > (+- troche czasu i kombinacji) bank "dokonuje egzekucji".

    Zakładając, że ta osoba nie współpracowała przy tym fraudzie oraz że nie
    jest głupia, jednak znacznnie większa jest szansa, że reklamacja zostanie
    uznana.

    > Przeciez tak czy owak bank wypowie umowe i zablokuje karte.

    Do zablokowania karty upłynie pewnie nie mniej niż 3-4 okresy rozliczeniowe.
    Tak wygląda praktyka. A są też znane mi przypadki spektakularne (uplywa dużo
    więcej).

    > Jesli zostanie uznana reklamacja to w ogole nie ma problemu. Gorzej
    > w przeciwnym przypadku, wtedy niestety ("dzieki" BTE) trzeba samemu
    > udowadniac w sądzie, ze sie nie jest czyms tam.

    No tak. Zakładałem, że ta osoba przy tym fraudzie nie współpracowała i że w
    związku z tym warto postawić na taki rozwój wydarzeń, żer eklamacja zostanie
    finalnie uznana. I przykładowo ja bym z całkowitą pewnością nie regulował
    takiego obciążenia w takim przypadku.