-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
.pl!not-for-mail
From: "MarekZ" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Karta bez limitów
Date: Sat, 2 May 2009 18:25:06 +0200
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 26
Message-ID: <gthrj5$ru4$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <gtf6oq$ovi$1@news.interia.pl> <gtf93u$nqi$1@inews.gazeta.pl>
<gtfguf$70q$2@news.interia.pl> <gtfks9$fp8$1@inews.gazeta.pl>
<gtgq2u$orb$1@news.interia.pl> <gtgrd9$4m3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<gtgr70$q18$2@news.interia.pl> <gtgs7o$56o$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<m...@i...localdomain> <gthj05$lqd$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<m...@i...localdomain>
NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1241280933 28612 87.239.217.30 (2 May 2009 16:15:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 2 May 2009 16:15:33 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
X-EsetScannerBuild: 4851
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:485193
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
news:m3bpqbv6oz.fsf@intrepid.localdomain...
> To chyba jasne, problem jest w przypadku, w ktorym ta procedura konczy
> sie efektem negatywnym. Wtedy niestety albo klient placi, albo
> (+- troche czasu i kombinacji) bank "dokonuje egzekucji".
Zakładając, że ta osoba nie współpracowała przy tym fraudzie oraz że nie
jest głupia, jednak znacznnie większa jest szansa, że reklamacja zostanie
uznana.
> Przeciez tak czy owak bank wypowie umowe i zablokuje karte.
Do zablokowania karty upłynie pewnie nie mniej niż 3-4 okresy rozliczeniowe.
Tak wygląda praktyka. A są też znane mi przypadki spektakularne (uplywa dużo
więcej).
> Jesli zostanie uznana reklamacja to w ogole nie ma problemu. Gorzej
> w przeciwnym przypadku, wtedy niestety ("dzieki" BTE) trzeba samemu
> udowadniac w sądzie, ze sie nie jest czyms tam.
No tak. Zakładałem, że ta osoba przy tym fraudzie nie współpracowała i że w
związku z tym warto postawić na taki rozwój wydarzeń, żer eklamacja zostanie
finalnie uznana. I przykładowo ja bym z całkowitą pewnością nie regulował
takiego obciążenia w takim przypadku.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.05.09 20:12 Przemyslaw Kwiatkowski
- 02.05.09 20:33 Krzysztof Halasa
- 02.05.09 21:07 MarekZ
- 04.05.09 11:45 k...@o...pl
- 04.05.09 14:55 Krzysztof Halasa
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem