eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta bez limitówRe: Karta bez limitów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta bez limitów
    Date: Sat, 2 May 2009 18:25:06 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 26
    Message-ID: <gthrj5$ru4$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <gtf6oq$ovi$1@news.interia.pl> <gtf93u$nqi$1@inews.gazeta.pl>
    <gtfguf$70q$2@news.interia.pl> <gtfks9$fp8$1@inews.gazeta.pl>
    <gtgq2u$orb$1@news.interia.pl> <gtgrd9$4m3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <gtgr70$q18$2@news.interia.pl> <gtgs7o$56o$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <m...@i...localdomain> <gthj05$lqd$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1241280933 28612 87.239.217.30 (2 May 2009 16:15:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 May 2009 16:15:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-EsetScannerBuild: 4851
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:485193
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:m3bpqbv6oz.fsf@intrepid.localdomain...

    > To chyba jasne, problem jest w przypadku, w ktorym ta procedura konczy
    > sie efektem negatywnym. Wtedy niestety albo klient placi, albo
    > (+- troche czasu i kombinacji) bank "dokonuje egzekucji".

    Zakładając, że ta osoba nie współpracowała przy tym fraudzie oraz że nie
    jest głupia, jednak znacznnie większa jest szansa, że reklamacja zostanie
    uznana.

    > Przeciez tak czy owak bank wypowie umowe i zablokuje karte.

    Do zablokowania karty upłynie pewnie nie mniej niż 3-4 okresy rozliczeniowe.
    Tak wygląda praktyka. A są też znane mi przypadki spektakularne (uplywa dużo
    więcej).

    > Jesli zostanie uznana reklamacja to w ogole nie ma problemu. Gorzej
    > w przeciwnym przypadku, wtedy niestety ("dzieki" BTE) trzeba samemu
    > udowadniac w sądzie, ze sie nie jest czyms tam.

    No tak. Zakładałem, że ta osoba przy tym fraudzie nie współpracowała i że w
    związku z tym warto postawić na taki rozwój wydarzeń, żer eklamacja zostanie
    finalnie uznana. I przykładowo ja bym z całkowitą pewnością nie regulował
    takiego obciążenia w takim przypadku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1