  • Data: 2020-04-28 17:21:32
    Temat: Re: Karta debetowa uszkodzona?
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na koncie mam ponad 1000 zł, więc to nie jest problem, że brak jest pieniędzy.
    > Na razie mam tylko blokadę na równe 100 zł a powinno się zaksięgować 100 zł + kilka
    groszy. Zobaczę za 2-3 dni, jak się ta transakcja ostatecznie zaksięguje.

    To wszystko jakieś dziwne. Ja wklepiesz limit 100 zł, to nie mogą ci
    pobrać więcej. Miałem taki przypadek. Ustawiłem limit na 100 zł, nalało
    mi za 100 zł 3 gr. Na paragonie było 100,03 - paliwo, -0,03 rabat zaokr.
    (czy jakoś tak). Z karty ściągnęło 100 zł. Żadnych problemów nie było.

    --
    Grzexs