  • Data: 2020-04-28 16:37:17
    Temat: Re: Karta debetowa uszkodzona?
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A to moze wlasnie to - terminal sie wieszal, a bank mysli, ze nie
    > podales dobrego pinu.

    Pani z obsługi Tesco (było to przy kasie automatycznej) musiała wyłączyć zasilanie
    terminala, żeby go zrestartować. Raczej podejrzewam, że z kartą fizycznie się coś
    popsuło, bo przed chwilą sprawdziłem czy działa doładowanie Revoluta i nie było z tym
    problemu. Nie spieszy mi się z wymianą tej karty, bo mam inne karty do dyspozycji
    więc zaczekam jeszcze 2-3 dni, jak nie zacznie działać w terminalach/bankomatach to
    wymienię na nową.